PROMO
Programmeren - robot - Learning Resources Coding Critters Scamper & Sneaker - kat - leren programmeren - per set
Ref. FK3359

Deel dit product
PROMO
Programmeren - robot - Learning Resources Coding Critters Scamper & Sneaker - kat - leren programmeren - per set
Ref. FK3359
Aan de hand van een geïllustreerd boekje (EN) vol avonturen worden kleuters uitgedaagd om hun programmeerdiertje allerlei opdrachtjes succesvol te laten uitvoeren. Het katje wordt aangestuurd door knoppen op zijn rug. Met dit codeervriendje maakt je kind thuis spelenderwijs kennis met STEM en programmeren.
Dit artikel is niet meer bestelbaar
Volledige omschrijving
Ideaal om jonge kinderen te laten kennis maken met STEM en programmeren!Druk op de richtingsknoppen op de achterkant van de Coding Critter om een coderingsreeks van maximaal 30 stappen in te voeren. De Coding Critters kan je ook gebruiken als virtuele huisdieren. Druk op Scamper's neusje om de afspeelmodus te activeren, waar je je nieuwe robot kan voeren, aaien en verzorgen. Je kunt haar zelfs laten dansen en een leuk liedje laten zingen!
Kenmerken
Vervaardigd uit kwalitatief kunststof. Werkt op 3 AAA-batterijen (niet inbegrepen).
Samenstelling
Deze set bevat: 1 verhalenboek, 10 pootafdrukken om een codeerreeks te maken, 3 kartonnen speelset decoraties, speelset voor het coderen van spellen - 1 glijbaan, 1 huis, 1 katoenen bal, 1 vlinder en een meertalige snelstartgids.
Afmeting
L/b/h doos: 25,5 x 22,5 x 12,5 cm. L/b/h Scamper: 11,5 x 8,5 x 5,8 cm. L/b/h kattenhuis: 15 x 5,2 x 13 cm.
Leeftijd
Vanaf 4 jaar
Verkoopseenheid
Per spel
Klantenreviews
%
Aangeraden
% van de reviewers
raadt dit product aan
Er zijn nog geen reviews voor dit product, schrijf nu een review!
Meld je aan of registreer om zelf een review te schrijven!
${ review.nickname } - ${ review.score }/5 -
${ review.created|datelong }
${ review.review }(Geen commentaar)